Geoblog.pl    gilberta    Podróże    Podróż życia    Pierwszy maly sukces i dedykacja

Pierwszy maly sukces i dedykacja

Polska, Gdańsk

Udalo mi sie zalozyc bloga! Jak zwykle na ostatnia chwile, ale jest. Obiecuje relacjonowac w nim w miare mozliwosci na biezaco moje poczynania za oceanem na amerykanskiej ziemi i to zarowno tej polnocnej jak i poludniowej. Plan wyprawy jest mocno ramowy, wiec nie bede o nim pisac - po prostu bedzie jak bedzie, a czasu na realizacje marzen mam okolo 4 miesiecy. Zaczynam od lotu do San Francisco z przesiadka we Frankfurcie i to juz w czwartek 17 lipca.

Ten dziennik podrozy dedykuje Wam wszystkim, ktorzy bedziecie go czytac i komentowac. Pozostanmy w kontakcie.

Buziaki i zapraszam do czytania.

Marta Krankowska
Marta Krankowska - 2008-07-15 23:00
Hej Przygodo!!! Ania dzięki za linka, juz go dodałam do moich ulubionych:-)
Czekam z niecierpliwością na pierwsze wpisy. Niezapomnij umieszczać tez fotki z Tobą na pierwszym planie!
Gdzieś , kiedyś, ktoś napisał:
"Świat jest księgą, a człowiek który nie podróżuje czyta tylko jedną stronę".

I tego się trzymajmy:-)

paaa

droph
droph - 2008-07-16 09:22
Podoba mi sie ta informacja "Zwiedzila 0.5% swiata" :)
Po powrocie pewnie bedzie z 60%

Trzymam kciuki,

Adam O.

Arek Grabowski
Arek Grabowski - 2008-07-16 09:52
Powodzenia Aniu! Super pomysł z tym blogiem. Zazdroszczę Ci już tej wyprawy na starcie:))), ale mimo to nie żałuj nam zdjęć i relacji z niej. Czekamy na te wpisy z ciekawością i niecierpliwością . Pozdrowienia dla Ani i wszystkich jej kibiców :)